onsdag 22 september 2010

INTO THE WILD

"Iklädd en träningsoverall storlek XXL och med ett par tofflor storlek 44 ligger jag utsträckt på en knarrig säng i en övergiven och väldigt risig, men bebodd husvagn"
När jag började läsa om hur hon var fast på andra sidan älven och hittade en övergiven husvagn kom jag och tänka på filmen "Into the wild". Det är väldigt likt på många sätt bara det att Janis blir räddad från sin näradöden upplevelse, men det är slående likt.
Nu när jag kommit till hälften av boken börjar jag känna att den börjar bli intressant, även fast vissa delar i boken är bara konstiga. Så finns det vissa gånger som jag måste läsa vidare för att det börjar bli spännande och ännu mer intressant.
Liksom innan så hände det saker hela tiden så att det gick fort men inget som man riktigt kommer ihåg och hakar upp sig på utan det hände saker hela tiden bara. Men nu när jag kommit till mitten av boken och Janis har träffat Jim så börjar jag bli mer intresserad av boken och vill läsa vidare.. hoppas det fortsätter så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar