måndag 27 september 2010

2

Man får många funderingar under resans gång när man läser boken. En tanke jag har är varför? Det är mycket dramatik o konstiga bitar som jag inte riktigt förstår men i det stora hela är boken bra dock är jag själv ingen läsarfantast och gör det mest för jag måste. Men jag tycker vändningen i boken är bra när Janis har varit hos Viola och Morgan ett tag för att sedan helt oväntat ge sig av tyvärr är det lite förutsägbart att Jim åker efter men det gör att man får svar på vissa av det gåtor som finns runt honom. Jag tyckeer det skulle va kul att se filmen om Janis den magnifika man skulle nog få en väldigt bra inlevelse i storyn.

1 kommentar:

  1. Visst är det lätt att göra sig bilder av det man läser. Tror du att Johanna har skrivit boken med tanke på att göra film av berättelsen? Eller vad använder hon sig av för medel för att göra det så "filmiskt"?

    SvaraRadera