måndag 20 december 2010

Utvärdering av författarbesöket

Eftersom jag inte var med på måndagslektionen har jag inget att säga om den och jag tror att onsdagslektionen hade blivit roligare ifall man var med på måndagen.
Men annars var onsdagslektionen riktigt rolig, lite svårt att vara kreativ på beställning bara. Jag brukar vilja titta tillbaks och skriva om flera gånger innan jag är riktigt nöjd med vad jag har skrivit, så den möjligheten saknade jag och sen var det synd att hon inte hann läsa och ge kritik till alla berättelserna, för jag hade velat veta vad hon tyckte om min och vad jag kunde förbättra inför framtiden.

//Rebecka L

1 kommentar:

  1. Rebecka: Ja, jag vet att det blev ont om tid. Hade behövts minst en lika lång lektion. Och jag hade gärna läst upp och kommenterat alla texter, men jag hann helt enkelt inte. Det var många andra texter som jag gillade skarpt, men inte hann med.
    Hoppas du skriver vidare i någon form!
    Kram och God Jul.
    Johanna

    SvaraRadera