måndag 20 december 2010

Johanna Nilsson

På måndagslektionen fick man ett intryck av hur Johanna såg ut och hur hon var som person. Jag uppfattar henne som att hon är väldigt djup och en mycket bra talare! Jag tycker det har varit lärorikt att få se författaren i verkligheten och roligt! Tyvärr så missade jag onsdagslektionen så jag fick aldrig möjligheten att "jobba" med Johanna Nilsson. Men bara måndagslektionen gav mig en syn på hur Johanna Nilsson är. Djup, snäll och lugn är orden jag skulle beskriva henne, men det är ju bara min uppfattning!

1 kommentar:

  1. Nathalie: Vilka snälla ord! Och det stämmer också, till viss del. Djup är jag. Kanske alltför grubblig många gånger. Men det är ju en del av mitt jobb, iallafall med tanke på den typ av romaner jag skriver. Snäll försöker jag vara, och är nog för det mesta, utom när jag mår dåligt själv för då blir jag grymt egoistisk. Lugn kan jag nog vara på ytan - men jag är en oerhört rastlös och fladdrig person inombords, med ett humör som en berg- och-dalbana. Men i mitt yttre liv så uppfattas jag nog ofta som oerhört lugn och harmonisk. Men det är också så att fast jag kanske är väldigt orolig för något, så blir jag lugn när jag börjar prata för folk. Det är som om jag trycker på en knapp, och då försvinner allt utom just det som jag ska göra.

    Ha det härligt över jul och nyår!
    Johanna

    SvaraRadera